10.6.08

Ik zou Blondie doen



Oprah ook trouwens haha.

Krudmart
is een vette online shop waar ik nog nooit wat gekocht heb. Mixtapes zijn allemaal hetzelfde tot dat je allemaal oude pop- en rockclassics achter elkaar plakt en ze beoordeelt op 'heej zou ik hier naar willen luisteren tijdens het BBQ'en'. Dan zit je goed.

Zomer.

Krudmart Mixtape June ‘08: Caps and Jones Backyard BBQ Mix (direct link)

Tracklist:

rush - spirit of radio
the fixx - one thing leads to another
cyndi lauper - she-bop
flock of seagulls - space age love song
head east - never been any reason
thin lizzy - jailbreak
kansas - carry on my wayward son
black sabbath - behind the wall of sleep
joe walsh - life’s been good to me so far
blue oyster cult - godzilla
weezer - the world has turned
sonic youth - teenage riot
dinosaur jr - freak scene
blondie - hangin on the telephone
the clash - remote control
tom petty - yer so bad
the cyrkle - red rubber ball
joe walsh - in the city

Over rockers gesproken mijn nieuwste favoriete band The Death Set vanavond in Tivoli. Ik ben er niet (helaas) maar mocht je gaan report even back en have fun.

6 opmerkingen:

  1. rock & 80s... heb je spinbad - rocks the casbah al dan?

    zo niet, holler, dan gooi ik 'm online voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die track ken ik via Dip. Ik heb hem niet dus zSHARE het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gasten van Essential Element waren me al voor! En beter zelfs, want ik had de gecutte versie van 70min..

    sponzen maar @

    http://theessentialelements.blogspot.com/2008/05/spinbad-rock-casbah-1995.html

    !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krudmart is een goeie shop. Mooi aanbod. Koop er wel eens wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow Niwa! Keihard, thanks! krudmart ja, online winkel.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.