17.11.08

Elgersma ontmoet Obama



Die berichtjes op myspace, die soort RSS feed van wat iedereen een beetje doet, die lees ik. Echt.

Daar zag ik ook dat stylist Joey Elgersma gewoon een foto van hem in pak + Obama in pak dropte. Wat? Even dacht ik Photoshop, maar... hij heeft die gast dus echt ontmoet.

Ik hoef je niet uit te leggen hoe fuckin tof dat is. Barack, inspiratiebron voor miljoenen, machtigste man to be en het levende bewijs dat charisma, swagger en een positieve, open houding je overal kunnen brengen. Hard. Anyways, op een minder obscure manier dan je van Joey gewend bent (ghehe) heeft hij Barackattack ontmoet. Hij schrijft erover op zijn Myspace blog:

Bij deze tante is goed nieuws heel goed nieuws, dus ik raakte pretty excited. "Tell me what's up, auntie?"

Well, we organized a pro democratic young creatives weekend and Jon Favreau (meer over hem in deel 4), the 26 year old chief speechwriter of Obama will be there. Also Devorah Adler (research director) will be there and hopefully Obama & Biden will be there too.

It's a huge thing for the local people. Obama needs us, you know. Ohio is important for the elections. Maar dan zegt ze:"I will tell you everything later when I'm home but...

I WANT YOU TO BE THERE!

Het levendig geschreven eerste deel van zijn avontuur lees je op zijn Myspace. Zodra hij het 2e deel van zijn epische reis dropt hoor je dat hier.

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.