19.3.09

Girls & Beats #25



Non cyclisch een hawty en een hoop ille tracks.

Chaos: Ghostface & Doom - China Wars (Oh No remix) (zshare)

Blaqstarr op deze beat. Powerrap: Rye Rye - Bang (feat. MIA) (zshare)

Ok ik weet het niet met deze. Sike: Little Boots - Meddle (Old Money edit) (zshare)

Lach me uit hoe laat ik met deze ben maar dubstep is niet mijn ding. Voel deze thoo = mooi: Erykah Badu & Stephen Marley - In Luv (Mala remix) (zshare)

Big track van de Brick Bandits.. wooaah!: Dj R.L. - NFL Horns (zshare)

Toffe edit, wait till it kicks in: The Kinks - You Really Got Me (Morsy edit) (zshare)

Chicks, tracks en eigen geknutsel zijn altijd welkom. Je kan me pics en mp3's mailen op swurdin@live.nl of hit me op dem Tweet.

Girls & Beats #24.

5 opmerkingen:

  1. Dat meisje is trouwens wel enorm mooi tho

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Mala track is de shit. Check ook zijn track Alicia eens. Misschien nog wel beter dan deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet er zijn eigenlijk 3 dubstep nummers die ik goed trek en daar is Alicia er 1 van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WTF. Die edit van dat Little Boots nummer had ik hier overgeslagen na even snel checken. Nu zat ik laatst eens naar wat electro te luisteren op Last.fm, en kwam het origineel voorbij. Veel en veel beter, naar mijn smaak.

    Verder ben ik ook verliefd op Little Boots zelf.

    http://surprisejunkies.files.wordpress.com/2009/03/little-boots.jpg

    http://slappingfish.files.wordpress.com/2009/03/little-boots1.jpg

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.