30.3.09

Mosterd

524285801_5_ayhwjpeg.jpg

Via het blowg van Lijfstijl kwam ik erachter dat Jeff en Henno aka The Freshest Kidz een nieuwe tape in elkaar hebben gezet voor het Bacardi Visita feestje. Dat was zaterdag en dit is dus een beetje mosterd na de maaltijd, maar die tape wil ik nog wel even met je delen. De latin inslag bevooroordeelde me enigzins maar naar een paar keer luisteren ben ik om. Toffe tape. Lekker bezig boys.

The Freshest Kidz - Bacardi Visita Minimix (direct link, zip)

Tracklist, ik zou het niet weten..

2 opmerkingen:

  1. rar-file is corrupted. doe ff een re-up dan, rory

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier doet hij het gewoon.. ik zshare hem vanavond even voor je aaight!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.