20.3.08

Back to the Future dit



Ik kan hier uren naar kijken, daarom is het misschien jammer dat het maar 9 minuten duurt.

Uit die tijd dat Dj’s gewoon met vinyl draaiden, al die dingen die we nu weer dope vinden happening waren, house, bass, electro en hiphop veel dichter bij elkaar lagen en al die felle 80’s kleurtjes gewoon nieuw waren. Fantastisch ook dat chicks hun bil naar achter konden steken en schudden met een glimlach op hun bakus.

Ik pleit voor meer feestjes in gymzalen.

Owja. Als je me die track YEAH I'M FREAKY van X-CHANGE uit deze dance-off kunt bezorgen krijg je een zakje Skittles van me.

2 opmerkingen:

  1. Rory, een tip om youtube filmpjes te converten naar mp3: ga naar tube2mp3.de plak daar die link in en je hebt dat nummer met redelijke kwaliteit.Ja het is niet alles maar beter iets dan niets, dus met een half zakje skittles ben ik ook tevreden;p.

    Jeron.
    (Je weet wel die vriend van Jesse)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dope! Dat halve zakje komt je kant op hahahahah. Alleen zoek ik eigenlijk een 192 KBPS of meer versie.

    Trouwens dope blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.