12.5.08

Onder de constructie



BRB

Wat denken jullie?

13 opmerkingen:

  1. Ik voel het wel. Misschien de grote lappen tekst niet dikgedrukt maar gewoon normaal? Het is nu lastig titel van verhaal te onderscheiden zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het niet veel mooier om de artikelen gewoon in kleine letters te doen, en dan ook gewoon normaal ipv bold?

    En misschien het rechter menu in grijze letters en kleiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet of het aan mijn instelingen, maar ik vind de tekst moeilijk groot nu.. Kan wel een paar korpsjs kleiner, en minder lange zinnen.
    Ik dig die zwarte balkjes dan weer wel erg.
    Ik had ook geen problemen met de vorge opzet, op het kleurgebruik na

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel erg rcrdlbl maar desalniettemin een stuk leesbaarderder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaight! Thanks!

    Ja met de lettergrote/types ga ik nog even stoeien, net als de kleurtjes het is nu wel erg zwart, zwart. Was ik ook nog niet klaar mee.

    Rechts ga ik allemaal dingen doen zoals widgets enz enz...

    En idd RCRDLBL & Hipsterrunoff als grootste invloeden haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. magenta is het nieuwe Word Art

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'This is England', goede film, binnenkort een recensie op m'n blog. Kleuren vind ik prima, alleen die letters dus, die mogen wel wat kleiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja doe die letters wat kleiner en niet bolded. je ziet nu die kartel randjes bij de letters dat is lelikj

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zorg dat het op ieder type beeldscherm goed te checken is. Naar rechts scrollen is zooooooooo 1999!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hier binnenkort ook meer over die film want hij is aaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.