15.5.08

Swurdguide deel 5: Signs



Nalden komt er nog net mee weg maar de zijwaartse vredestekens kunnen echt niet meer. Wat gaan je kleinkinderen denken als je ze straks je trouwfoto’s laat zien en jij houdt een beetje half laf je wijs- en middelvinger in je lucht? Precies.

Wel doen is dan weer makkelijk. Een beetje staan, lachen, leuk doen. Kan allemaal. Heb je toch de behoefte om iets met je fingers te doen steek dan die middelste op. Als je een schattig meisje bent die wel wat stoer kan gebruiken kom je er heel goed mee weg. Ben je al best stoer dan doet een nonchalante en goed geplaatste tat het natuurlijk altijd goed:



Volgens mijn bro wordt trouwens de fingersnap gevolgd door een opwaartse wijsvinger groot in 2009.

(Dat zit je dus nu achter je computer te doen he? Fool!)

4 opmerkingen:

  1. Haha, got me there! Ik was nog bezig om me te bedenken wat een fingersnap is, toen ik de laatste zin van je post las, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben bezig met een eigen sign maar ik zit nog in de "conceptfase"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Brasil finger-clack gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe ziet dat eruit. Or:

    I will know when its here?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.