6.5.08

Saai!

Hebben jullie ook het idee dat Swurdin een beetje zijn identiteit aan het verliezen is? Dat het scherpe randje er een beetje af is? Dat het gewoon een blog just like so many aan het worden is? Of was dat het al? Ik vind het zelf namelijk een beetje dull worden.

Tijd voor wat nieuws!

Nou heb ik wat ideetjes wat ik precies zou willen maar mocht je nog input hebben dan hoor ik het graag! Wat vindt je van Swurdin op dit moment? Wat vindt je van de manier van schrijven, de topics, de mixtapes? Hoe kan het beter, anders, leuker? Heb je voorbeelden van leuke blogs, dope lay-outs of slimme tools?

Laat het me weten in de comments of op de mail.

14 opmerkingen:

  1. 1) nieuwe layout doet altijd wonderen. Ik zeg: weg met die fluo.

    2) t is je werk niet, dus laat die blogdiscipline van elke ochtend voor 11u gaan. post als je echt iets te melden hebt. als je echt goed bent dan is t vaak genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fluo must zeker go.

    Maar verder vooral niet luisteren naar Intifada, elke dag rammen jongen, je weet het zelf: een blog die niet regelmatig post raakt uit je internetritme, en raakt ondergesneeuwd in je rss reader. Die vergeet je.

    Then again, ik zit na een jaar nog steeds op 4000 bezoekers per maand met m'n twee postings per dag, dus dat schiet ook niet op. MODE!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja die fluo gaat de deur uit net als de lay-out. Ik zit te twijfelen om over te stappen op Wordpress maar vind blogger ook nog steeds leuk.

    Verder wil ik het allemaal wat ongedwongener weer maken, en meer zeggen wat ik te zeggen heb dan alleen maar dingetjes knippen, plakken enz. Ik wil eigenlijk wat meer iets met fotootjes doen, wat transparanter...i dont know.

    Het gaat me trouwens niet om het aantal bezoekers, als de juiste mensen hier maar komen. En regelmatig updaten moet zeker want ik heb genoeg te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, ik probeer ook zo regelmatig mogelijk te posten, maar soms gaat dat gewoon niet of is wat ik binnenkrijg gewoon niet interessant genoeg. Dan sla ik liever 1 dag over dan dat ik iets copypaste wat 20 andere logs ook hebben. Dat ik dan 15 bezoekers per dag heb, soit. Laat maar langzaamaan groeien. Of niet. Het is voor mij uiteindelijk ook meer een soort van open kladblok dan een uithangbord.

    Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar wat je met je werk bij YoungWorks doet. Als je dat op een vlotte, maar onderbouwde manier kan vertalen naar content, maar dan zonder een gemaakt snotty toon of (erger) die zweverige Leco-Carl Rohde-trendwatcher-shite, dan heb je wat. En mixtapes en random YouTube is altijd goed. Don't go changin'...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rory,

    Ik volg je blog altijd met veel interesse. Die fluo kleuren hoeven wat mij betreft niet weg. Ik vind je blog wel een beetje statisch ogen. Het gezegde 'less is more' staat nog altijd als een huis, maar ik wordt graag een beetje extra geprikkeld. Misschien door je posts breder te maken, aangezien je toch een heleboel witruimte aan de zijkanten hebt.

    Qua inhoud moet je gewoon je eigen ding blijven doen: Dat onderscheidt je. Soms verbaas ik me wel eens over je taalgebruik in je posts. Allright; ik gebruik ook veel slang in mijn posts, maar 'downloaden, die zus van je moeder'? Haha, ik zie er de humor wel van in, maar wel een beetje maf.

    Props verder, je hebt echt wat te melden. Meestal dan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die creativiteit met taal juist leuk, dat zou ik niet veranderen. Meer muziek aanraden, nieuwe bandjes, groepen, etc. Dat vind ik altijd tof leuk om te lezen, want op die manier hoor en zie je dingen die je normaal nooit zou tegenkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zegt zelf dat je veel weet van baltimore club music. Dat vind ik interessant, zou je daar niet iets meer over kunnen vertellen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, maak eens wat fotootjes van je uitstapjes en deel ze met ons.
    Verder kun je wat meer aandacht aan grafische shit geven (al heb je daar al wel fontanel voor natuurlijk).
    Misschien een wekelijkse fotoshoot (mode, mooie mensen, interresante plekken enz) op straat?
    En dat taalgebruik moet blijven, want aan ABN heb ik een broertje dood.
    En verder vind ik dit een vet blogje. Qua layout kan het iets voller, maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn van blogger op dat vlak.
    Moskee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zoveel reacties.

    Ok de 'slang' houden we maar, met mate want ik heb het idee dat het af en toe een beetje kinderachtig is en ik in herhaling van.

    Voor de rest misschien proberen om meer offline dingen bij dit online gebeuren te betrekken. Dus fotootjes, dingen die er gebeuren, maakt het wat levendiger.

    De layout gaat op de schop..

    En de dingen die ik bij Youngworks doe hebben weinig met Karl Rohde te maken gelukkig. Af en toe mix ik de content die ik daar produceer ook wel met Swurdin, maar ik heb altijd het idee dat ik daar een beetje mee moet oppassen.

    Wel wil ik proberen wat meer dingen te zeggen ipv copy-pasten. De laatste justice clip zie je ook wel ergens ander. Op die manier kan ik wel wat meer ideetjes spuien en af en toe een beetje, klein beetje haten, op een grappige manier dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik check je blog hoofdzakelijk voor toffe nederlandse muziekdingetjes (en ook een beetje niet-nederlands). Hoe meer hiervan hoe beter! Maar ik begrijp dat Nederland ook maar klein is. Verder vind ik random youtubes (vooral bv zoals die van Harmony Korine) leuk. Zou ik denk ik niet ergens anders tegenkomen waar ik kijk. Verder vind ik Swurdin wel een alround leuke blog! Hopelijk kan je hier iets mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. rory, het word niet dull keind.
    ook al ben ik minderjarig, ik snap de dingen die je post. dat moet toch goed zijn? haha en wat die gasten hier boven zeggen klopt ook wel. ga op zoek naar wat artiesten die of the heezy zijn, nieuwe artiesten? maar je blog, is one of a kind net als obama haha.
    dus swurdin blijft kei hard aan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah ok ik neem al die dingen die jullie noemen mee en ben al bezig met een nieuwe layout, alles. Je weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben nu 11 en kijk heel vaak met mijn moeder naar jouw blog. ik moet dan altijd uitleggen wat je bedoelt met de zus van je moeder downloaden, en waarom iets keihard is. we hebben ook mixtapes van jou gebrand op cds en die draaien we in de auto. papa vindt ze niet zo maar mijn zusje van 8 en ik dansen er op

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.