13.2.08

The Freshest Kidz op dat interview


The Freshest Kidz is die lightspeed gaande frisse Dj crew uit Rotterdam. Daar kom ik gemiddeld niet zo vaak dus ik heb papi’s nog niet zelf horen draaien. Aan de andere kant hoor ik gemiddeld zulke goede verhaaltjes dat ik die boys zelf maar even aan het woord laat:

Wie en wat dan?

”The Freshest Kidz, Jeff & Henno, Muziekliefhebbers, Bboys behind the Decks.”

En wat draaien jullie dan?

”Wat we zelf zouden willen horen. Dansbare mix van o.a. Pop, Rock, Dancepunk, Postpunk Breaks. Maar ook Baltimore, hiphop, 80's, Baile Funk, Electro, 60s stuff en ga zo maar door.”

Ik hoorde dat toen jullie op die SEEN x Bassline fuif moesten draaien, half Rotterdam daar was om jullie te supporten. Waar komt al die liefde vandaan?

”De Rotterdamse Mentaliteit! En een beetje toeval (hahahaha)”

Wat is het verschil tussen een Amsterdamse en een Rotterdamse fizza?

”Rotterdam is echt ons kent ons. Amsterdam is er toch meer gevarieerd publiek.. Variatie is cool, maar om eerlijk te zijn hebben we Amsterdam nog niet zo los zien gaan als Rotterdam..”

Waar ze dan spinnen en alles check je op hun Myspace.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.