8.8.08

2D blijft de illste



Dit is wat je ziet als je Super Mario Bros - The Lost Levels voor de SNES uitspeelt. Dat is vet want dat betekend dat ik alle relevante Mario games van-voor-naar-achter heb geklaard.

Alle relevante Mario-games zijn trouwens:

Super Mario Bros 1 (NES)
Super Mario Bros 3 (NES)
Super Mario Bros - The Lost Levels (SNES)
Super Mario World (SNES)
Super Mario World 2: Yoshi's Island (SNES)
Super Mario 64 (N64)
New Super Mario World (DS)
Super Mario Galaxy (Wii)

Om even in die 2D sfeer te blijven, dit is best leuk:



Harder dan het orgineel in ieder geval, Pusha T whuuut. Sinds wanneer kan Pharrell rappen? Niet zo hard als die versie van Roll Deep thoo.

Okidoki.

4 opmerkingen:

  1. lol at het dansende vrouwelijke wc poppetje..
    klinkt idd wel leuk deze..

    als ik aan de 1ste nintendo denk
    zie ik mezelf zitten in een bloemetjesjurkje en een strik in me haar en me voeten op de bankrand XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She stopped drinking diet coke.. she on that coke diet!

    Die Swurdin komt er nog aan trouwens, zit even in drukte van nieuwe studenten begeleiden maar ik ga er zeker nog wat van maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. US rappers trekken zulke beats niet echt. Die roll deep versie is harder ja. veel harder.

    SMB 2 was ook aan hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Timo shit komt wanneer het komt, ik heb nog wel wat anders leuks voor je daar kom ik later even op terug.

    @ G, SMB2 is gaar man, dat was eigenlijk een ander spel wat ze hebben gemod omdat ze snel een opvolger van SMB1 nodig hadden.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.