28.8.08

Swurdin & Boemklatsch present: BANGERS



Volgende week vrijdag gaan we los op al die Baltimore-, Bass- en Electrobangers. Ik geef dan samen met die gasten van feestjescrew Boemklatsch de eerste editie van ons maandelijkse avond in de Ekko, Utrecht: BANGERS.

Naast dat we elke maand lightspeed gaan is BANGERS een klein platform voor nieuw talent en frisse acts in de hoek waar wij zelf ook een beetje in zitten.

Op de eerste editie komen Sjammie the Money & Illvester van Boemklatsch draaien, draai ik met Dennis een hoop obscure liedjes onder de naam SUCKERPUNCH, doen de energieke heads van The Fringe een optreden en zijn de fidget talentjes The Mightyfools present. In de lounge dubstep.

De Ekko is een mooi zaaltje en Utrecht is lekker centraal, geen reden om niet langs te komen. Volgende week ga ik kaartjes weggeven maar heb je Facebook laat dan even weten of je de 5e langskomt en nodig alvast je mensen uit.

Is die flyer niet de freshte?

14 opmerkingen:

  1. harde line-up. aanwezig als een malle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt dope. Zit er hard aan te denken om te komen.

    Maar eerst ga ik schaamteloos je topic 'appeltje c - appeltje v-en'.
    Maar daar zul je alleen maar blij mee zijn neem ik aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat gezellig worden! Heb de vuistjes alvast in de lucht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we zijn van de partijjjjjjjjjjj! ben wel benieuwd naar je track-keuze namelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.