26.8.08

Sterren kijken



Vrijdag is er weer de volgende editie van die Amstereo Galaxy feestjes. Gaan best goed geloof ik?

Electro-masker-teringherrie gasten The Bloody Beetroots komen draaien en Beesmunt doet hun setje. Heb je altijd al eens met je bOObies op het web willen staan, die echte interslet willen zijn dan is dit je kans want die gast van Last Nights Party komt vieze plaatjes schieten. Vrijdag vanaf een uurtje of 11 in de Flexbar.

Ik heb 2 x 2 kaartjes voor je, moet je me even mailen.

1 opmerking:

  1. Faaaacking hell! Die gast van LNP, DIE had ik nou wel eens willen ontmoeten. Zag gisteren op zijn site (die ik toch regelmatig check) dat-ie in onze hoofdstad is geweest. Deze shit scoort hoog op de lijst van gemiste kansen :( Eén les geleerd: Swurdin beter in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.