9.9.07

Do not Fucks with The Knux


Je weet het, Rory introduceert dope hiphopbandjes bij je. Vandaag The Knux die niet zo heel klein meer zijn aangezien ze bij Interscope getekend staan. De 2 brothers from the same mother(s?) zijn opgegroeid in New Orleans. Toen het daar te nat onder hun voeten werd geremigreerd naar LA. Ergens heb ik de neiging om The Knux met The Cool Kids te vergelijken maar dat ga ik niet doen. Wel vindt ik dat hun tracks wat weg hebben van de broeierige sfeer van eerdere Outkast albums. Op hun Myspace vindt je wat pretty awesome tracks maar hun bangers (die ik eigenlijk wou posten) kan ik (nog) niet online vinden, die hou je dus van me te goed. Download hieronder al wel vast Hard Dayz Night. HLR.

The Knux - Hard Dayz Night

2 opmerkingen:

  1. LOL @ seb and aaron! where was that, yoyo @ Love?

    great blog! u based in amsterdam?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Straight outta Amsterdam. That was at YoYo last month.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.