11.9.07

It's me bitches!!!!!



Je voelt je waarschijnlijk genaaid omdat ik de laatste tijd geen moeilijke hipsterclipjes zoals deze of deze meer post? Dat mag. Maar ik ben die in-your-face kleurtjes en moeilijke conceptenvideo’s gewoon een beetje zat. Waar is die goede oude tijd? Die tijd dat je wegkwam met een indrukwekkend wagenpark, een potje ingewikkeld kijken en een berg bitches in je video. Ik bedoel: zelfs Fiddy’s AYO video gaat tegenwoordig dieper dan dat. Wij willen bitches en wij missen bitches. Ik bedoel: hoe ordinair bitches hun bil ook schudden, ze moeten ook eten, toch?

Maar gelukkig is daar Swizzy nog. Swizz Beats DA MONSTAH is naast een van de hardste producers van clubhitjes, ook nog is een hele verdienstelijke rapper. En daarnaast snapt hij (of zijn regisseur in ieder geval) dat je met een de juiste mix van moeilijk kijken, waggies, bitches en een scherpe montage ook een hele dope video kan maken. Check trouwens zijn nieuwe cd’tje One Man Band want dat is een van de beste, meest opzwepende antidepressiva-albums van het jaar.

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.