29.9.08

VHS Club: For Love or Money



For Love or Money (1993): Doug is a young man who works all day as a concierge at a luxurious hotel, saving money to make his own business. Unfortunately, when he finds the financial supporter he needs, he discovers that his "saviour" is having an affair with the woman he loves! Now, he must choose between money and love...

Michael J. Fox is een baas. Verantwoordelijk voor die B2TF trilogie en Teenwolf maar ook voor dit juweeltje. Dit was jaren één van mijn favo films yo en had me nog bijna overgehaald om naar de hotelschool te gaan. Toen wist ik nog niet dat een hotel runnen hard werken betekende en niet geld hosselen van je gasten.

Thematiek van de film is geweldig. Punnani or money, belangrijke onderwerpen in het leven. Films met Michael J. die succes nastreeft maar waarbij een chick in de weg zit zijn er trouwens meer: The Secret to my Succe$s, Greedy, Doc Hollywood. Fox is de koning in het genre.

Trailer doet:



He can do anything. He can handle anyone. Now his dream is about to come true. There is only one problem. He fell in love. Now he has to make up his mind. Must he go for the gold, or go for the girl.

SIKE! Ik wou dat ik copywriter was voor Hollywoodtrailers.

Geen torrent maar hier is hij niet duur.

3 opmerkingen:

  1. Geen echte fan van hem, maar in Scrubs is ie hard als Dr. Kevin Casey (met OCD).

    Jim Carrey is trouwens wel de undisputed 90's komedie KING. The Mask is classic en natuurlijk de beide Ace Ventura's. Wat jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jim Carrey vond ik juist dope in zijn iets serieusere films, man on the moon, trueman show....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man on the moon nooit gezien, helaas.. Maar Eternal Sunshine Of The Spotless Mind is echt dope ja..

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.