25.2.09

Dum Dum met je favorietste superhelden

http://www.dum-dum.nl/myspace/DDheader.jpg

Shit wat zie ik hier naar uit. De helden van Boemklatsch nodigen zaterdag Lazer Sword en de drie halfgoden van de Dappermarkt uit.. woord op de straat was dat zij iets live gingen doen (a-ca-pel-la?). Ik vroeg het Vinnie Leuk.. Waddap Vinnie?

"Zaterdag houdt de kippenkraam er al om half vier mee op. Omdat ik als afvaardiging samen met Donnie en Sjakie af ga reizen naar Utrecht. Hier zullen we voor de allereerste keer in de geschiedenis van het Nederlandse clubcircuit live tijdens een clubavond, onze marktkraam uitstallen. De grote Vinnie, Donnie & Sjakie Show is muziekgeschiedenis.

Verwacht een overdenderende chaos op onze marktkraam die zijn weerga niet kent, alles is gratis en alles moet weg. Gratis harde bangers, gratis acapella's en gratis live muziek van de Dappermarkt. Gratis champagne, gratis wodka, gratis hempies, totale uitverkoop! En alles in de kwaliteit die je van de dappermarkt kent. De Dappermarkt, keihard de beste.
"

Hard. Ik heb 3x2 spots op de lijst voor je dus als je van wifebeaters, kip en harige stadsboeren houdt mail me dan even op swurdin@live.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.