1.6.09

BANGERS #10

bangerzzz.jpg picture by Swurdin

Er gaan geruchten dat vrijdag de laatste Bangers is. Well, dat zou zomaar eens kunnen, in ieder geval stoppen we er van de zomer even mee. Dus.. let's go out with a BANG.

Ik open vrijdag, daarna nemen de Utrechtse Shock & Awe het over. Missing Links en disco dancer Rubix komen een plaatje spinnen waarna ik afsluit. Aangezien ik donderdag en zaterdag met Lee draaide en dat fuckin tof ging komt hij misschien ook nog even bangen. In de lounge doet my man Dusty Dust zijn ding.

We beginnen weer om 11 en gaan dit keer door tot BANG. 8 euro damage, maar als je me even mailt op swurdin@gmail.com is er een dikke kans dat ik je op de lijst zet. Lekker. Ik heb er ZININ!

Liefs,

Boemklatsch & moi

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.