15.6.09

Mi lobi Club Zonder Filter



Ik ben verliefd op Club Zonder Filter. En dan bedoel ik niet dat ik wel eens een bagel met creamcheese met Josien, of een vers perensapje met Kristel wil drinken, maar dan bedoel ik met de hele club. Toffe dingen organiseren voor de mensen, zelf fuckin hard meedoen en dan ook nog geld verdienen? Ik voel hem.

Aanstaande vrijdag doet de club Nuit Blanche in Amsterdam. Nuit Blanche ken je uit Paris en is een soort van van-alles-kan-nacht. Omdat dit de eerste keer is doen de dames het eerst even klein om volgend jaar big uit te pakken. Er is veel kunst, muziek, maar je kan ook ping pongen. Maar je kan ook iets spectaculairs met licht en het centraal station doen. Programma is hier bij CZF of hierrrrrr. Het wordt een feestje.

4 opmerkingen:

  1. Yow Rory, wie zijn deze chicks? Zou jij hun flavour kunnen beschrijven? Big Up naar deze meisies hoor, maar vindt het allemaal zo conceptueel en georganiseerd. Zie aan hun feessies niet echt wat ze zijn of waar ze naar toe willen... en dat gesmienk om een stemming/vibe/synergie te creëren, kom op men. De doelgroep die ze voor ogen hebben is zo fakking tam en degelijk, mensen die zich iets meer willen laten gaan dan dat ze in hun omgeving gewend zijn of zo, ik weet het niet. Ik gazelf altijd veel te hard voor dit soort feessies.

    Ze hebben door fakking hard werken wel een markt gecreëerd, vandaar ook die big up, respect voor die gene die van niets, iets kunnen maken. En laat ze asjeblieft groeien... des te groter het contrast met de flip side! De kids weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ergens heb je gelijk, ergens maakt het ook niet uit. Ik heb het gevoel dat ze heel erg doen wat ze zelf leuk vinden en daar heel hard voor werken. Niemand doet dit soort dingen of durft het aan. CZF doet het wel gewoon even en maakt de wereld wat vrolijker. Vind het conceptuele juist meevallen. Ik kom nog wel terug op deze ok? Interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is draai ik op hetzelfde festival volgende week als CZF, ben erg benieuwd wat die gasten allemaal uitspoken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe was deze tori dan? Nog geweest?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.