5.6.09

Vans: The Winners

10053739.jpg picture by Swurdin

In niet lineare volgorde (er is dus geen 1e, 2e, 3e of 4e plek). Ik ga de winnaars contacten dan stuur ik ze op. NSFW.

AZN, zweetbandje, b00bies, skateboard, sokken. Lijkt me duidelijk:

photo.jpg picture by Swurdin

Lekker subtiel:

http://i102.photobucket.com/albums/m114/wormington/skatechicks__1.jpg

Eén woord. WHAT-THE-FUCK:



Deze stuurde 3 peoples in alleen de eerste heeft een paar Vans gewonnen:

suprise_im_topless

Dan nog even props naar degene die een zip-file met 50 mb b00bieshots opstuurde en naar Gilles voor zijn photoshop creaties. Iedereen die Rosie & Hettie opstuurde... better luck next time. Owja, een chick met Nike's in haar paws gaat ook niet echt werken als je een paar Vans wilt winnen bro. Sike.

7 opmerkingen:

  1. Ik ben diep teleurgesteldt. Je smaak zuigt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had gewoon alle 4 paar moeten winnen... Het ruikt hier naar vriendjespolitiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben verkouden man ik ruik niks. Ik ben die anonieme comments wel een beetje zat eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoop

    1st one was mine!

    thanks again man!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De derde mevrouw is niet echt right? Lijkt wel 3d render ofzo man, maar inderdaad.. wtf.

    (was gezellig gister!)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.