8.6.09

Hoera Hoera

Picture9.png picture by Swurdin

Jarig zijn gebeurt en sommige voelen de behoefte om jarig zijn te vieren. Sommigen pakken het kleinschalig aan en gaan met hun buren, ooms, neven en tantes in een kringetje zitten, sommigen doen dat kleine beetje meer. Albert is jarig en doet dat vieren in de Rooms of Redbull. Blazin line up, vooral het duo Stuart Parks schijnt erg hard te zijn.

Anyways, aangezien ik dus moet draaien mag ik vast wel wat mensen meenemen. Er is gratis alles dus als je wilt komen moet je Albert even spammen op dit adres (ik denk niet dat ik dit online mag zetten dus beter geef je hem een hele, hele phatte motivatie). Over en uit.

11 opmerkingen:

  1. Heb jij nou iets nodig van hem of hij iets van jou of gebeurt er echt iets moois? hahaha ben benieuwd doggie....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niks van hem nodig. Maar lijkt me een mooie gelegenheid om de Rooms of Redbull te checken met wat toffe muziek en een drankje toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tering Rory ik hoop wel dat Lee niet zoveel trainwrecks draait als dat jij doet, toch jammer om te zien dat line ups grotendeels gevuld worden met dj's die het meer van hun vriendjes moeten hebben dan van hun skills. Op deze flyer is alleen beesmunt de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik je een beetje zat begin te worden Anonieme vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had me dan die Vans laten winnen vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow dat is flauw.. waarom ben je er zo boos over?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rory be real, bloggen kun je en dj'en niet... stick to what you can do best.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gelukkig zijn daar de meningen over verdeelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeejjjj! Wacht even, er zijn meerdere Anoniemen en ik had die Vans moeten winnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.