9.6.09

UNIQLO ユニクロ

http://www.bringitbay.com/res/shoplogos/uniqlo.gif
Even een momentje om mijn liefde voor Uniqlo uit te spreken. Dit Japanse merkje doet het namelijk heel goed op de basics markt en weet voor een net prijsje een zeer net kwaliteitje te brengen. Hun cuts zijn sleek en hun designs subtiel en on point. Dat is precies wat ik wil.

Uniqlo Stylebook SS09.

Damn shame dat de dichtstbijzijnde shops in Paris en London zitten. eBay biedt uitkomst maar natuurlijk ook niet met alles. Zo kan ik deze vrij basic, maar stijlvolle rugzak nergens vinden:

uniqloblue

Waar ik dan online wel van kan genieten zijn de next level campagnes van Uniqlo. Die Japanese snappen het internet: OW SNAAAAAAAP.

Ik zeg doe even een shop openen in Amsterdam. Heel hard vragen aan de goedgeklede Uni-top gaat denk ik niet werken.. hoe krijgen we die voor elkaar?

6 opmerkingen:

  1. hoe goed het ook zou zijn om er een in amsterdam te hebben liever zie ik ze hier niet openen
    je ziet dan namelijk meteen iedereen in hetzelfde lopen en dat zal het hele appeal ervan naar beneden halen. ik zeg gewoon een weekend parijs of london doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep , in Londen zitten er echt een stuk of 4 op erg prominente plekken :P Heel nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit dit weekend in London dus als je iets nodig hebt...holla at cha homebwoy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow nice, die rugzak? Even kijken welke kleur daddy..

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.