24.10.08

Artistiek in je Moleskine



Als je zo'n echte echte reclame-hipster, art school girl of alt-type bent is de kans pretty big dat je een Moleskine agenda bezit. Niet bekend? Simpel, praktisch, overleefd alles. Als ik een agenda zou hebben zou dit hem zijn.

Op Smashing Magazine kwam ik een hele buncha pagina's tegen volgeklad door verschillende papi's. Van sketches tot complete aquarellen. Awesome. Bekijk je hier:

Beautiful Examples of Moleskine Art

Trouwens altijd wel een goed cadeautje voor 'those type of people'.

2 opmerkingen:

  1. Gister heb ik een Moleskine agenda gekocht, maar die gaat pas 28 December in of zo. En die van vorig jaar is kwijt, dood. Allemaal heel sneu, en als ik er aan terug denk word ik een beetje emotioneel. Inmiddels heb ik wel al een plekje vrij gemaakt tussen mijn boekenplank voor al mijn Moleskine boekjes. Ik heb er nu één uit 2007, en gebruik nog 2008. Met allemaal plaatjes, tekeningetjes, tekstjes et cetera.
    Mooie blog!

    X Hannahanthology.blogspot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd vette site smashing magazine!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.