28.10.08

I Go Chop Your Dollar



Als je ooit wat hebt verkocht op Marktplaats of een email-adres bezit ken je die 419 scams. Nigeriaanse heads beloven je erfenissen, hoofdprijzen of mad cash uit één of andere vage bron. Enige wat je moet doen is eerst even een klein bedrag overmaken op papi's rekening. Dat is echt heel tof:

My Dear Friend,

I am Dr. Mrs. Mariam Abacha, wife to the late Nigerian Head of state, General Sani Abacha who died on the 8th of June 1998 while still on active service for our Country. I am contacting you with the hope that you will be of great assistance to me, I currently have within my reach the sum of 24 million U.S dollars cash which I intend to use for investment purposes outside Nigeria.
(Meer)

Vrij logisch, ik bedoel als ik niks had zou ik ook domme peeps hier afzetten. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt.. Spam is de newste Youtube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.