23.12.08

'Lifestyle'



Ik had het vrijdag met Monobrow over 'lifestyle' blaadjes die overal en nergens over gaan en eigenlijk - stiekem - niet zo heel leuk zijn. Je bladert er twee keer door heen, bekijkt de plaatjes en leest hier en daar een stukje maar dan ben je er wel klaar mee. Hoewel alles er goed uitziet zit er gewoon niet genoeg for you in.

Dan lees ik liever de Bright of Edge. En hoewel die niet stoffig en vaak onpoint zijn zitten die weer niet echt in die hoek waar ik graag in zit. Dan mis je opeens de human interest, scherpe vormgeving en sfeer. Gelukkig kan dat ook anders, in Frankrijk lijkt gaming magazine Amusement een interessante mix gevonden te hebben. Zij richten zich meer op mensen, kunst en belevenis. Plaatjes:





Een interessant interview met Abdel Bounane de oprichter van Amusement vindt je op Pingmag.

2 opmerkingen:

  1. Tof gegeven, fact is dat het hoofdzakelijk om gaming gaat en dat doet me niet zo veel (meer).

    Weet jij (of iemand anders die dit leest) waar je Distill Magazine (http://distilldigital.com/) kan halen? Ik heb al veel geprobeerd, maar ben het nog nergens tegengekomen (en 30 euro via ebay).

    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woah. Ik geloof dat er nu iets plakkerigs en warms tussen m'n dijen zit. GOOD FIND!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.