2.12.08

Justice - Across the Universe

http://weblogs.newsday.com/entertainment/music/blog/justice.jpg

Ik heb die Justice docu bekeken. Naïef als ik misschien ben dacht ik inzicht te krijgen in Justice - koningen van de hipsters, hun volgelingen en de geniale strategie achter de hype. Ik bedoel, niet veel producers hebben met één album en twee hitjes zoveel los weten te maken. Ik had het mis, ik ben niks slimmer geworden.

+ Justice is stoer.
+ Fucken met groupies.
+ Die tourmanager. Hoe ongekwalificeerd kan je zijn?
+ De busdriver. Wat een classic.
+ Legendarische tour. Props.

- Justice doet stoer.
- Soms wel heel pijnlijk geëdit.
- Shots die langer dan 30 sec. zijn?
- Inhoud!!? Diepgang.
- Ongemanierde, associale, vieze Fransozen.
- Niet zo tof als de hype.

Kan je hier downloaden (zonder ondertiteling maar zoveel wordt er niet gezegd.)

6 opmerkingen:

  1. die bus driver was echt super awesome, hahaha helemaal gelijk die + en - punten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He-le-maal mee eens. Ik irriteerde me onwijs aan Gaspard. Die Xavier ging nog wel vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal je tip geven..
    Kijk de Soulwax docu. Daar zit zeker wel diepgang in. Het is audio/visueel goed in elkaar gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. + muziek
    + buschauffeur
    - alles behalve bovenstaande

    serieus, vond dat ding behoorlijk tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.