18.7.09

De grote boze mixtape post



Blaps! Even een roundup van het beste van het internet. Mixtapes die je eigenlijk nog wel eventjes moet checken maar die ik nog niet gebl0wged had. Fuckin lekker met dit vjeze weer:

* Beesmunt heeft een tape gemaakt en ik ga je niet eens zeggen dat je deze van het interwebs moet halen halen (b00bies). Vanavond doen die boys trouwens een newste editie van Leveticus in de Club Up waar ik 2x2 kaartjes voor heb. Even snel mailen op swurdin@gmail.com. Owja en downloaden dus: Beesmunt Soundsystem - Sara (mediafire)

* Vale is een rapper, best een aardige rapper. Even het downloaden en checken waard. Maar of het hierna nog wat wordt? I dunnow maaayn dit is in ieder geval volgens Monosnor pretty damn right epic: Vale - Hoodtronics Vol. 2 (zshare)

* Buraka heeft een sicke mixtape gemaakt. Dat kan nooit heel fout gaan alleen dat ruilen voor je postadres is wackness: Buraka Som Sistema - Blood Diamond Mixtape (website)

* Franklin Groen heeft een nieuwe website en om zoiets te vieren heeft hij al zijn eerdere producties op een mixtape gezet. Brutaal bezig mayn: FS Green - Rookie Season (direct link)

* Naldisney
vroeg me een klein stukje terug om deze even te pushen. Zo ben ik dan ook wel weer: Lazer Sword - Sweatpants (direct link)

* We Make It Good is altijd goed, tuurlijk. Zeker als Paul Devro van Mad Decent dat stokje pakt kan het niet echt fout gaan: Paul Devro - We Make It Good Vol. IX (direct link)

Schwung.

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.