28.7.09

Win 2 toffe dagen Solar Festival

http://v1.studenten.net/graphics/content/pictures/25-7-2008-15-23-solar5.jpg

Solar is een vrij kunstig festival in het zonnige Limburg wat een feestje wordt. 7 en 8 en 9 augustus vindt dat plaats. Naast heel veel kunstzinnigheid, kunst en cultuur met een hoofdletter K kan je daar kapot veel acts zien zoals Joost van Bellen, Brutuzz, De Jugend, Kavinsky, Alter Ego en Mixhell. Een beetje het beste uit eigen land met wat gevestigde namen van over de grens.

Het mooie is dat de jongens van Habbekrats Advertising Solutions daar een eigen soort stage hosten waar dan ook weer toffe jongens als Gers, Jayh, Flinke Namen en FS Green staan. Een beetje het beste van nu.

Zekertjes leuk en omdat zij best wel sympathiek zijn en er best wel zin in hebben mag ik van hun 2 kaartjes wegggeven voor de zaterdag en zondag. Lawness. Dat win je natuurlijk niet zomaartjes. Even denken... ok stuur me een foto van de meest scandalous festivalslut op swurdin@gmail.com en je bent binnen. Ik bedoel die echt vieze, vieze ongegeneerde he. Doe je best!

Liefde.

13 opmerkingen:

  1. Je vergeet Booka Shade! Ik ben lui maar als niemand met een festivalslet aankomt mag je die kaarten bij mij dumpen rory, kthnxbye.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mixhell is gecancelled...
    maar niet getreurd, de grote vinnie donnie shakie show is er wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah Carmen pop out a titty en je hebt gewonnen, we all know dat! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, nevermind rory, ik ga wel naar het RTL viert de zomer concert met Van Velzen en Kane, doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bangbang heeft 2 vlaggetjes op z'n kop, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naja niet zo beledigt C, het is liefde.

    Haha ik vond het een mooie foto maar heb onnatuurlijk lang getwijfeld, ben geen Bang Bang fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom je halen Rory, niet zon grote mond tegen mijn Carmen.....!!!! Of moet ik nog een tand uit je bek slaan!??!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee wat leuk een anonieme aanbidder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet vergeten dat VAgE gASTEN ook nog een duit in het zakje doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.