19.7.09

Hiphop over pijnlijk herkenbare onderwerpen



Soms ben ik zo laat dat het nergens meer grappig is. Beter laat dan never right?

88-Keys ontdekte ik vanmiddag na het zien van die video hierboven. Vriendje van Kanye maakt een album met best toffe producties, schunnige thema's en dope features van Bilal en J Davey.

Het album is vrij hiphop maar heeft ook wel die punkrock feel. 88 gebruikt hele rauwe drums en doet dat truukje waardoor het net lijkt alsof hij zijn shit door de telefoon spit. Je weet wel dat ding dat Timbaland altijd deed. Love it. Die (een jaar oude I knows) mixtape kan je hieronder halen en dat album 'The Death Of Adam' moet voor je web savvy ass ook geen probleem zijn?

88 Keys - Adam's Case File Mixtape (megaupload)

Ik hoorde trouwens dat die boy iets van Ralph Lauren in die video draagt maar pin me er niet op vast.

6 opmerkingen:

  1. love that song
    video iets minder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vriendje van kanye?
    88 is een legendarische producer ouwe
    een deel van al die rawkus shit... black star, lyricist lounge, mos... zelfs scarface en yukmouth

    overigens draagt hij al 16 jaar iedere dag RL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij moet wel uitkijken hoeveel hij hangt met Kanye, als hij dingen gaat zeggen als ' I feel absolutely NO shame whatsoever for giving myself props when I feel I deserve them'

    via 88's blog www.polo67life.com 'I Heart my Polo Lifestyle'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woord naar alles hierboven maar idd track/album zijn hard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woow haha dat wist ik niet. Ik wist wel dat die gast van waaaaay back kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leerde 'm ook pas kennen via een posting op Knotoryus.... Lekker slapen is ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.