20.7.09

Riverside Motherfucker

DSC_8915-1.jpg picture by Swurdin

Mad Decent soundsystem stond afgelopen woensdag onder leiding van Diplo in de Paradiso. Dennis Branko had zijn camera bij zich en heeft wat flicks gemaakt. Thanks holmes!

DSC_8787-1.jpg picture by Swurdin
DSC_8849-1.jpg picture by Swurdin

Nou staat een avondje Diplo gebruikelijk voor een avondje hardgaan, dat viel deze keer wel mee. Diplodocus gooide er iets teveel Riverside Motherfuckers en soortgelijke kuttracks in. Jammer. Maluca kwam trouwens hard of gewoon fuckin lekker dat weet ik niet meer. Ik denk fuckin lekker. Ja vrijwel zeker fuckin lekker. Damn girl.

Anywaaaaaaays.... hier nog een (eigenlijk ook weer) niet zo interessant interview met de Mad Decent family. Het Major Lazer album viel uiteindelijk ook een beetje tegen. Step your game up sonny serieus. U kunt het.

6 opmerkingen:

  1. Major Lazer album tegenvallen, kan niet man. Niet met een classic als Anything Goes op het album.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij viel het tegen. Een paar bangers maar daarnaast veel domme tracks. Onder niveau man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerste keer diplo voor mij en vond het niet wat ik verwachtte. Erg makkelijk gedraaid wat wel weer resulteerd in een Paradiso uit zn dak.

    Zou alles waar wij hier stuk op gaan in het land van herkomst ook zo wack gevonden worden, als in Fake Blood is de Sidney Samson van de UK?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks de stijl nog redelijk los gegaan... maar misschien was dat meer omdat ik me daar zo op ingesteld had. Ik vond Boy 8-bit wel lekker draaien trouwens... lekkere dikke synths

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat relevant zegt, anything goes is een kkgeile track. maakt voor een groot deel de crappy rest goed...

    set afgelopen woensdag vond ik ook behoorlijk inspiratieloos, beetje chuckie achtig.
    in december vond ik hem vele malen sterker...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op Dour was het keihard, zeker omdat Rusko de tent al op zn kop had gezet.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.