2.7.08

5 dagen los gaan (of niet)



5 Days Off begint vandaag. 5 dagen lang nieuwe, coole, electronische muziek in de HMH, Paradiso en de Melkweg. De line-up viel me een beetje tegen, niet dat er geen harde artiesten komen, maar waar ik eerdere jaren precies 2 avonden aan kon stippen waar ik heen wilde, zitten mijn must-see acts wat meer verspreid over de week.

Daarom denk ik dat ik alleen zondag naar de Australische Presets en Midnight Juggernauts en de Braziliaanse CSS ga. HYPER.

Hieronder het hele overzicht. Als je het kan klikken vind ik het in ieder geval de moeite waard:

02/07:5 days off - day 1

Paradiso: Santogold (afgelast, wordt vervangen door Vive La Fete) / MSTRKRFT / Hercules and Love Affair / Neon Neon / We Smoke Fags
Melkweg: Peaches DJ Set / Mr. Oizo / Yelle / The Count (Herve) & Sinden / Surkin

03/07:5 days off - day 2

Paradiso: James Holden & Ricardo Tobar / Supermayer
Melkweg: Loco Dice / Martin Buttrich / Raresh / Ellen Allien / 2000 and One / Estroe

04/07:5 days off - day 3

Paradiso: Lupe Fiasco / The Cool Kids
Melkweg: Roni Size - Reprazent / Logistics / Dreadzz

5 days off - day 4

Heineken Music Hall: Justice / Erol Alkan / Dr. Lektroluv / Feadz
Paradiso: C64 Orchestra / Sonic Wargame, Venetian Snares / Osaka invasion: dj Scotch Egg / Ove Naxx / Bogulta / Marousa / Bong-Ra
Melkweg: Polder / Steve Rachmad / Shinedoe / Bart Skils / Counterpart / Yuro & Trago / Rauwkost / Dekmantel DJ's

06/07:5 days off - day 5

Paradiso: CSS / Presets / Midnight Juggernauts / EDIT: Girl Talk niet vergeten.
Melkweg: Speedy J / Chris Liebling / DBX aka Daniel Bell / Matthew Dear / Gaiser / Kabala und Liebe

Ik heb dit lijstje trouwens schaamteloos van Reload geript.

8 opmerkingen:

  1. Ik zag Santogold en Cool Kids de afgelopen maanden in de kleine zaal van Paradiso. Dat was sweet.

    Maar zondagavond gaat 'm denk ik worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook Paradiso JW, of melkweg? Ga je nog naar Justice Eva?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is Chris Liebing toch? anyway de eerste dag is best wel hard qua line-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja vanavond gaat hard, morgen helaas werken. Ook zou ik niet weten of ik naar de melkweg of para zou willen.

    Ik weet niet ik heb het lijstje overgenomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zondagavond, paradiso. beste avond. no doubt. ben jij er ook rory? neem ik je 50e mee

    en wat JW zegt, kleine zaal voor santogold was classic. cool kids in studio 80 waren ietwat loom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Santogold heb ik helaas gemist toen. Ik ben er zondag 4 zeker!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.