24.7.08

Jesus, he knows me



Niet Phil Collins Genesis, Beesmunt & The Walk & Rogerseventytwo Genesis. Last time, toen ik op dat feestje was, was dat namelijk niet gelijk voor iedereen helemaal duidelijk. Moeders op een verkeerd feestje. hie-la-risch.

Ik heb 2x2 kaartjes, dus als je me even mailt sta jij (EDIT: volgende week vrijdag) 1 Augustus vanaf 12 uur in de Paradiso te walsen op twee van de hardste duo-dj's der Niederlanden.

Dan heeft Beesmunt nog een nieuwe track uit:

Beesmunt Soundsystem - Joy (zshare)

Hard.

3 opmerkingen:

  1. Godver, ik zag dit gister dus ik snel posten, blijkt het inderdaad volgende week te zijn. Do'h enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk feestje misschien maar die gasten gaan beter wat nuttigs produceren...echt waardeloos die joy track (net als de meeste van hun tracks op hun myspace

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.