9.7.08

Air Max: Hawt or Nawt?



"45cl31bl heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Nieuwe Nikes yo" achtergelaten:

Hou is op over die fakking Air Max nikka! In mijn omgeving wordt er in de afgelopen 21 jaar niks anders dan air max gerockt, shit is onderdeel van me cultuur, ouwe... je weet extra odinair, dit is de reden waardoor het ooit hip is geworden... sabbie?"


Aaight, tuurlijk kan ik Maxjes wel waarderen. Classics als deze of deze zijn nou eenmaal hard. Ik bedoelde meer die chickies die er 12 paar fluo veters inproppen of voor die cliniclown shit zoals hierboven gaan. De HYPE dus.

Maar ok, let's settle this. Rechts zie je een poll staan daar kan je gewoon stemmen. Air Max, hot or not?

14 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat ze in groningen ook suri praten.. aaaaaaaaaai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is deze lelijke poep schoen
    iz niet leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja jeetje hey, die nikka heeft echt zooooooooo gelijk. Die patas zijn niet puur voor chickies. Mijn homies hebben ze ook en die zijn extra sabbie... hip?

    groetjes
    xoxo
    Fleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dus ze gebruiken ook andere woorden
    wat een leuke cultuur is deze
    niet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. duidelijk NAWT.
    Air Max is te erg uitgemolken. Die eerste classic die je aangeeft in deze post waren mijn allereerste schoenen.Als ik ze ergens vind zou ik er wel een foto van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Serieus, ik heb UV-jes (= meisjes van UVSV= het vrouwelijke studentencorps in Utrecht) op Air Maxjes gezien. Niks wat je dan kan zeggen wat deze schoen dan nog HAWT kan maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik <3 Air max, het is een snelle schoen en die air unit doet het altijd goed. Niet alle modellen zijn super (die flamingo en safari onzin), maar veel is nog steeds ok. Jammer dat je er idd ook kneusjes op ziet lopen, maar dat is van alle tijden en met alle kleding en dus niet Air Max gebonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die classics zijn leuk, en ja die hebben we allemaal wel een paartje. Die overkill aan maxjes zie ik vooral in mijn klassen, wel grappig. Het 'hawte' gaat er vanzelf weer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nooit iets met air max gehad. Komt vooral door de vorm van alle modellen die ik niet dig. Verder is die maxhype wel ernstig maar ik vind die modellen die niet over de top zijn nog steeds wel vet om te zien(wit/rood, grijs, blauw etc geen fluor shit iig)

    Ik heb stiekem wel een zwak voor AM97's maar ik heb nog nooit een paar gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOL de reacties. 66 % NAWT tot nu toe. Ik ben zo blij dat jullie met me zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het gewoon een lelijk model schoen. Altijd al gevonden.
    Maar ik kom uit een dorp waar Maxjes gelijk werden geaccioceerd met gabbers. Ik was toen skater, dus ik rockte osiris en globe. Al zou ik die lompe krengen nu echt niet meer dragen.
    Nu ben al jaren onwaardelijk fan van Vans.

    Niks persoonlijks verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik loop al 15 jaar op Maxies. Wat een onzin dat ze opeens minder rocken omdat er kneusjes oplopen. Net of je door de juiste schoenen wel opeens rockt. En Nike is toch altijd al populair geweest? Ook de max-hype waait wel weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het gaat meer om de mensen die
    er 100 kleurtjes in gooien en dan denken dat het nog ergens op gaat lijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.