18.7.08

Air Max: 64% NAWT



Dus de Air Max poll zit erop. Eindstand: Air Max zijn 64% NAWT. Niet heet. Dood. Played out. Over. Klaar. Zimbabwe. Betekend niet persé dat ze nu op de brandstapel moeten, ik endorse gewoon nog 100 percent het idee dat jij je eigen ding doet.

Vraag blijft wat worden de volgende overhypte sneakaaaz? Dunks hebben we gehad, de Air Force heeft Nike geprobeert te pushen, niet gelukt overigens. Jordans zijn kinda heet nu, en Nike pushed nu keihard die Air Force One/Jordan mashups. Toch misschien te 'raar' voor the average Joe SneakerBlow? Hmmm.

Ik zet mn money op Chucks. Interessante website. Hypekids als Pharrell, Common en Santi in hun campagnes. Zo moet dat tegenwoordig. Plus Chucks zijn altijd goed, en nooit weggeweest. ÁÁn deze zomer.

Video:



(Wat een slechte track trouwens. Video is dan wel leuk gedaan.)

7 opmerkingen:

  1. Chucks? Weer? niet zo lang geleden liep iedere popi jopi met chucks.

    Ideëen raken op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een dream team campagne als deze is het wel duidelijk welke klassieke schoen weer eens aan is deze zomer... je weet beter ouwe... dit is geen hipstershits meer. Shits moet fris en fly zijn POW!

    Die Jan Jansen tori, daar doe ik het mee deze zomer JEAAAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. getver...chucks zijn gewoon echt lelijk, ben blij dat alle wannabee hipsters er zodadelijk op lopen.....blijven de leuke maxjes en stabs en dunks over voor de eckte peeps

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da's geen schoen, da's een prop textiel met een zool.

    of is dat de officiele footwear als je bureaus moet verstellen op je stageplek? (groetjes van Marjolein ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chucks zuigen idd.. Vans Half Cabs is waar het is :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat ik nog een paar saucony's aanschaf ik ben er best blij mee... normaal standaard forces bij mij en daar is nederland allergisch voor lol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fok it. alles is toch al een keer eerder gedaan. Waarom wil iedereen orgineel zijn om het orgineel zijn. Fok dat. Doe lekker maxies aan als je dat wil.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.