16.7.08

Tokyo is voor dorks



In mijn lange, epic quest om al het internet te verkennen kwam ik styleblog Tokyo Bopper tegen. Vet rare asians op die site! Dudes zien eruit als 12, chicks zien eruit als twaalf. Hot thoo. Niet pedo-hot, meer hun kledingstyle. Gasten en damens kleden zich gewoon als kids, zeelieden en 80-Boppers. Hoge broeken, witte sokken, lompe schoenen.

Nou ben ik meer van mijn eigen ding doen dan moeiteloos stylen adopteren van het interweb, toch ga ik die hoge witte sokken (waar ik zowiezo al jaren een voorstander van ben) met omgeslagen broek rocken. Lightspeed.

PS. ENKELSOKKEN ZIJN STANDAARD GAAAY.
PPS. Die graphics zijn ill (not sick).

Deze gast zijn style is mad Napoleon:



Meer Japanse inspiratie, innovatie en absurdatie op dat rare blogje.

4 opmerkingen:

  1. rokkenjager, sportsokkendrager!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. photoshop olololololololololololololololololo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik zag die witte sokken en die omgeslagen broek steez in de etalage van de H&M... Shits way to funky.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. H&M is evil man. Maar toch ik voel die shit.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.