8.7.08

Mixtape Bukkake



Yo ik ben een beetje ziekjes dus dan schiet dat bloggen ook niet echt op. Daarom een shitload aan mixtapes. Vermaak voor de hele dag ouwes:

- Ninjasonik! Die guys brengen ergens deze week een nieuwe EP uit met al hun bangers erop. Voorafgaand was die mixtape die ik over het hoofd ben gezien, die gaat hard. Veel bmore remixjes uit een onverwachte hoek (Simply Red?), die eigen nummertjes die ze doen and some ODB. Holla.

Go: Ninjasonik - The Mix (zshare)

- De Soulico Crew is een Israelische hiphopcrew die zelfs wat booty maakt op zijn tijd. Nou hebben ze in die Israelische crates gezocht naar allemaal oude, obscure shit:

"It's an hour full of Hasidic Disco, Spirutal Soul, Yamanite Funk, Turkish Acid Rock, Arabic Jazz & much more, all recorded & released in Israel by local musicians & artists in the 70's and early 80's. 95% of the tunes were never reissued on CD and were kind of obscure even when they originally came out."


Altijd vet als er muziek opgegraven wordt.

Go: Soulico Crew - Archeology (direct link)

- Girl Talk. Ik had niks met deze gast, maar DAMN. Mensen die weten die weten:

Go: Girl Talk - Feed The Animals

4 opmerkingen:

  1. gaat ie een beetje poeperd...?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het gaat wel.. beetje kucherig mar geen koorts ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik t kon had ik die vorige cd van Girl Talk ook als 1 mp3 voor je gepost.. Dies ook hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vorige mixtapes vond ik eigenlijk niet zo.. Eigenlijk is het allemaal kut maar het gaat wel hard.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.