8.7.08

WNDY: Toch maar wel



Dit is het nieuwe 2008 summer Miss Marc Tote bag van Marc by Marc Jacobs. Limited edition. In zijn voorgaande Miss Marc Tote lijn heeft hij ook al paar ugly girls gecreëerd. Cute, maar had me nog niet echt 'gemoved'. Deze hier on the other hand: OMG I am in looove! Helemaal van plastique leather.

De charmante pineapple girl heeft me hartje gestolen. Ik heb de tas in het zwarte leer en er is één detail dat niet zichbaar is op de foto. Op haar arm is een vies vlekje, en als je heel goed kijkt kan je zien dat het een plat gemept vliegje is! OMG! ja ik ben serieus! Ik dacht eerst well, me tas is vies? maar nee dat is detail! Geniaaal, how can you not love it?



En! Voor een redelijk prijsje van 150 euro, Marc denkt ook aan de kleintjes onder ons. Thumbs up for Marc!

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.