30.7.08

Strass is het nieuwe zwart



Een tijdje terug vertelde ik je al over die upcoming re-release van de LA Gear. Omdat het toch wel speciaal is dat er een Nederlandse drijfveer achter dit projectje zit een paar vraagjes aan de dames/bawsinnen van Club Zonder Filter.

Jullie zijn verantwoordelijk voor de wederopstand van de allerhardste sneaker ooit. Hoe kwam dit tot stand?

"Smeekbrieven en liefdesbetuigingen die ze van ons op de deurmat vonden en neen dit is geen grap!"

Waarom maar 150 paartjes? Is het niet veel leuker als iedereen op die Kicks Zonder Filter kan flaneren?

"Ja maar je kan de limited's ook nog bij Colette, Sneakersnstuff, 24Kilates of Solebox gaan halen als ze bij Patta uitverkocht zijn. En we hadden gehoord dat limited editions uitbrengen erg hip is.. dus we dachten doen we ook aan mee.."

Ik mocht vroeger nooit LA Lights van mijn mama omdat ze dacht dat die lichtjes binnen een week kapot waren. Wanneer gaan jullie me van dit jeugdtrauma ontdoen?

"Ze hebben ons beloofd dat wanneer de lichtjes terug gaan komen, dat er dan ook herenmaten uitkomen.. of je moet jezelf in een maatje 41 zien te proppen.. dan heb je in ieder geval sneakers met strass..."

Heej als ik het héél, héél erg lief vraag, houden jullie dan een maatje 36,5/4,5 voor me apart?

"Hoe het er nu uitziet moet er in de rij gestaan worden door iedereen behalve wij twee voor ons eigen paartje.. maar misschien valt er wel ergens een partijtje van de vrachtwagen.."

Hard. Al mijn sneakerdames, retrokids en Ellegirl-wannabees, begin september kunnen jullie alvast voor de deur van de Patta gaan liggen. Ja of niet, maar dan heb je dus PECH GEHAD en moet je voor één van de 6 andere kleurtjes gaan. I can't fuckin wait.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.