3.7.08

Cansei de ser -nog steeds- Sexy?



Ik had het eigenlijk nooit gedacht, dat CSS nog dope muziek ging maken. De eerste Cd was hard maar tegelijkertijd een ding wat uit naïviteit en speelsheid gemaakt leek.

Een wereldwijde tour en een groep geldhongerige labelguys doen speelsheid en naïviteit volgens mij weinig goed. Had ik het mis. Ik ga niet gelijk schreeuwen dat ik ‘em voel maar ja, hij doet wel. Wat nemen we waar?

Lovefoxxx: Check.
Crappy Engelse lyrics: Check.
Alternatieve verencostuums: Check.
Artskool camerawork: Check.
Gitaren: Check.
Dikke gayguy + snor: Check.

Alle ingrediënten voor een dope CSS video lijkt mij. Zondag in de Para niet vergeten.

3 opmerkingen:

  1. mwa ze proberen iets te hard die teenagers vibe enzo te dupliceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vinnuuh het wel hard. Ben benieuwd naar die hele record, of is het al uit?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.