18.5.09

Andy on Lost, Life and f*ckin Kate



Dus wie heeft de season finalé van Lost gezien?

Ik weet niet man.. ik was altijd wel down maar het begint nu een beetje gimmicky te worden. Plottwists, timelines, de dubbele aanwezigheid van John Lock, meer nieuwe vragen dan antwoorden en woow. Een beetje als Prison Break dat na een sterk eerste seizoen gewoon een spelletje de kijker in de zeik nemen speelde. Ik bedoel (spoiler): een nuclear bom af laten gaan door er met een steen op te slaan? Come on...! Dat kan niet.

Maar anyways, ik hou op. Andy heeft er echt veel sterkere theorieën over.

10 opmerkingen:

  1. trouwens, wachten tot 2010
    http://www.youtube.com/watch?v=38LgHrFLMhk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nah, Locke is 'smokey' en die bom was toch gerigged om af te gaan 'on impact'.

    Ik heb wel onmogelijkere dingen gezien bij Lost.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij Lost ben ik na Season 2 al gestopt, bij Prison Break na Seaason 2,5, bij Heroes na Season 2.

    Op een of andere manier worden dingen meestal te langdradig of te crack na Season 2, en dan word je eindeloos doorgesleept omdat je als 'trouwe volger' toch wilt weten what's up.

    Nee.
    Doe mij maar series die kei hard blijven gaan of maar 26 afleveringen duren ( c.q. Samurai Champloo. :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je into die space shit bent waar Andy het over heeft is "Paralel Worlds" van Michio Kaku ook een aanrader. Je weet wel die Amerikaanse Japanner van National Geographic

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wehehe, ik heb me ook zitten ergeren aan die seasonfinale. Normaal was de finale de shit van het seizoen, maar deze was echt tergend langzaam en er gebeurde nog niets boeiends eigenlijk.

    Die shit van Andy klinkt een beetje vaag, maar volgens mij weet ie wel waar ie het over heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lost vind ik toch nog wel leuk om te volgen. Nog genoeg mysteries en zo. Maar eigenlijk is het toffer om alles op te sparen tot je minimaal een heel seizoen in één keer kan kijken. Dat langzame is anders bijna dodelijk.

    Net de finale van Prison Break gekeken, dat was echt treurig haha (maar ik wilde verdomme weten hoe het afliep). Dat seizoen in Zuid-Amerika heb ik overgeslagen trouwens.

    En Heroes zit net op het randje. Gelukkig doet Ali Larter weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.