27.5.09

WIN: 4 paar Vans & een trip naar Cali

10053739.jpg picture by Swurdin

Nu wordt het pas echt tof. Namens Vans mag ik vier paar Era's uit het Off The Wall pack verpatsen, zie hierboven. Het gaat wel om maatjes 9 dus heb je biggie feet dan heb je pech gehad.

Daar moet je wel wat voor doen: Zoek het meisje met de allermooiste, tofste of grappigste b00bs voor me en ik hook je op. Jouw paar voor mijn paar. Browse terug en je weet een beetje waar ik van hou. Girls op Vans of skateboards zijn natuurlijk bonuspunten.

Mail me je foto of liever een link naar je foto op swurdin@gmail.com. Er zijn troostprijzen voor als je geen maatje 9 hebt en nee, ik geef niet alles weg aan homies.

*** We zijn nog niet klaar! ***

Via Vans en Britain kan je met een beetje knip & plakwerk, wat photoshop skills en een berg talent een tripje naar California winnen. Je gaat een beetje surfen, skaten, golven, hangen met (wanna be) sterren en een kleurtje bakken. Geheel verzorgd.

Wat je moet doen is de onderstaande 'Create your own off the wall' poster hier downloaden of ophalen in de winkel. Vervolgens maak je er iets kunstzinnigs van en mail je het (als zip-bestand) naar swurdin@gmail.com of drop je het langs bij een Britian shop. Verfen, punniken, plakken of er een paar liter bier overheen spuiten, het mag allemaal. Als het maar live wordt. De hardste inzender gaat naar Cali. De uitslag wordt op 7 juli bekend gemaakt.

-12.jpg

Doe je winnen dan moet je Joey even een knuffel geven. En ja deze actie is totaal vrouwonvriendelijk in de ogen van sommige dames. Sorry sommige dames.

17 opmerkingen:

  1. Tijd om photoshop weer te installeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je zo blijft hangen in je tieten-fase ..het iriteerd en is redelijk tot zeer kinderachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak je borst maar nat dan meneer of mevrouw anoniem.. maar ik denk dat ik al weet wie je bent G :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de poster opgehaald want hij is niet te downloaden hier. Kool ik heb een wrat op mijn voet die op een tiet lijkt? mag ik die ook mailen?
    groet Bucky Lasek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kut man die poster is vet grooot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. " tieten-fase " ?? sinds waneer zijn tieten een fase.. tieten zijn vet! (behalve als jij die dat zegt gay bent dan snap ik het)

    Chells

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kan die wrat ook op je hoofd zetten, heb je ws wat meer inhoud. Je hoeft niet mee te doen, dus als het je niet bevalt ga je maar gewoon terug in je hok!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Shit als iemand een stel over heeft, ik verzamel ze. Alleen compleet en in mint condition btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou meneer of mevrouw Anoniem tegen meneer of mevrouw Anoniem, dat is niet heel aardig. Laten we het een beetje positief houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "tietenfase" lol... a.k.a een mensenleven dus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waarschijnlijk een beetje gefrustreerd dat het altijd bij plaatjes blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Chells bedankt voor de reactie ..en het ter discussie leggen van mijn mogelijke geaardheid
    Rory schrijft (en denkt blijkbaar) de laatste tijd veel over "b00bs" vandaar dat ik dit markeer als een soort tieten-fase die te waarnemen is op zijn blog.

    @Anoniem jij ook bedankt voor je reactie ik zal kijken wat ik voor je kan doen wat de wrat betreft en ..ik zal terug gaan naar m'n hok ?!?

    @dipset ..oké man..!..?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Rory pas op somebody's watching you, wat zou het kunnen zijn, subtiele vorm van stalking, puppylove haha.

    Ik vind deze blog leuker en leuker met deze tieten-beef dat op gang is.
    Gelukkig zijn er hier nog vegetariërs

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.