20.5.09

Girls & Beats #32

http://i5.photobucket.com/albums/y178/audrey3/Omahyra-Mota.jpg

Elke zoveel zoveel één prachtig meisje en de beste, nieuwste muziek around the blogs.

Sickest club producer van het moment: Rob Threezy - Xplosion (mediafire)

Buraka was trouwens nice vorige week: Rye Rye feat. MIA - Bang (Buraka remix) (mediafire)

Folks in de club dus: Fever Ray - Triangle Walk (Tiga remix) (mediafire)

Love this girl, love this song: Amerie - Why R U (mediafire)

Tacky en simpel maar ik voel 'em: New Boyz - Your A Jerk (mediafire)

Ondanks dat het tijd wordt om Dilla met rust te laten voel ik deze wel: J Dilla feat. Raekwon & Havoc - 24K (mediafire)

Alchemist kan dit: Alchemist feat. Three 6 Maffia & Juvenile - That 'll Work (mediafire)

Suggesties voor meisjes, tracks of eigen liedjes stuur je via swurdin@gmail.com of Twitter.

10 opmerkingen:

  1. Ik ben geswitched van zshare naar mediafire. Beter? Niet beter? Owja en heb je nog een betere optie laat het me weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slechter, want je kan de nummers niet previewen voor je download terwijl dat bij zshare wel het geval was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zshare is kut, leve mediafire.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hou van preview optie van zshare + aantal downloads. maar soms doet ie vaag en lukt het niet. mediafire heeft geen wachttijden en is stabiel. life is bout choices. kben ook maar overgestapt op mediafire jammergenoeg though.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor als ik weet wat ik down, mediafire for sure. Maar hiero op Swurdin weet ik dat meestal niet, dus dan zou ik toch zshare kiezen voor de previews. Anders moet ik alles gaan downen (met m'n ghettonet), niet tof.

    Er was nog iets waar je een preview ding had, en makkelijke/goede downloads. Kan nu alleen even niet op de naam komen, fuck.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. re-up voor die alchemist track please

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://www.zshare.net/audio/60320090f3948013/

    Here you go bro!

    En thanks Reach!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je eigen server = beste optie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.