24.5.09

The Girlfriend Experience



Sasha Grey ken je van flicks als Teenage Whores 3, Flower's Squirt Shower 5, Swallow My Children en Cum Fart Cocktails 5. Die films zitten allemaal in het wat erotischer hoekje en Steven Soderbergh dacht dat mevrouw Grey ook wel wat anders zou kunnen, hmmm..

Dat is niet zo lekker uitgepakt. Eigenlijk heb ik nog nooit zo een ambitieloze onzin gezien. De film is een beetje documentairestijl aan elkaar geplakt en zou het dus van andere dingen dan toffe camerastandpunten en puik monteerwerk moeten hebben. De dialogen en het acteerwerk zouden top notch moeten zijn maar dat zijn ze niet. Sasha is een beetje een zoutzak die nergens wordt uitgedaagd om een beetje te acteren. Dan is het verhaaltje ook nog eens mad random en zijn de dialogen mwaa..

Wat doet die flick dan wel goed? Nou, de poster, de trailer en de pay-off - 'Go see this with somebody you fuck'. Daardoor lijkt het alsof je dit wil zien, maar dat wil je eigenlijk niet. Niet downloaden:

The Girlfriend Experience (torrent)

4 opmerkingen:

  1. Toevallig, ik heb 'm afgelopen week geprobeerd te downloaden maar dat schoot niet op. Hoef ik dat nu niet meer te doen. Heb jij trouwens Manhattan van Woody Allen ooit gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was die pay-off niet
    'go see this with somebody you ****' ?

    vond de vrije interpretatie ervan wel lekker eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde gisteren ook al van iemand dat je beter de links naar die andere films had kunnen plaatsen...

    Tcoh jammer, ik vind die Sasha Grey idd wel een lekker wijf dat ik ook wel eens wil zien zonder een pik in elke lichaamsopening...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De plot van deze film klonk ook al heel erg boring. Een beetje als die jaren negentig film met Demi Moore en die oude knappe gast met een miljoen dollar.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.