12.5.09

Girls & Beats #31

http://files2.lookbook.nu/files/looks/original/198629_l_2457fc1060444a7fb0d75d9e82545cf1.png?1241544033

Om de zoveel tijd één verschrikkelijk heet meisje en de beste muziek op het interwebs.

Leuk hiphopbandje, frisse sample: Fly Union - When We (zshare)

Mijn favo dude staat vanavond in de Melkweg en remixt mijn favo bandje van het moment: Passion Pit - The Reeling (Calvin Harris remix) (zshare)

Bangin', nieuw: Brendan Bringem & Spank Rock - Watch The People (zshare)

Bestes remix van die track so far. Bananas: Major Lazer - Hold The Line (Poirier remix) (zshare)

Ik heb er op geslapen maar ik fucks met dit: Parra Soundsystem - Crack Betty (zshare)

Innovatieve, heavy club track: DJ Lokey - You Got Me Open (zshare)

Haarlem stand up: The Dø - On My Shoulders (Baskerville remix) (zshare)

Suggesties voor meisjes, tracks of eigen liedjes stuur je via swurdin@gmail.com of Twitter.

10 opmerkingen:

  1. gotta love passion pit! and crack betty ofcourse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga die van the Do binnen halen. Leuk bandje, ben benieuwd naar die mix. Thanx weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een verschikkelijk mooi meisje en
    die calvin harris is ontzettend addictive. ty rory.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ik vind dat Passion Pit toch verschrikkelijk. Van die ALT crap, net als het overgeproduceerde en basloze MGMT. Die muziek klinkt alsof je het altijd door de speakers van een Aldi laptop beluistert.

    Maar eh, Rory, wil je niet een keer je files posten op mediafire. Dat zshare wordt steeds irritanter. Of link je gewoon naar shit die al geupload is?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mediafire he? Ik zat al te twijfelen.. vanaf de volgende editie dan!

    Het meisje komt trouwens via Sam :) Even die credits.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JA je weet wel elke keer de goed vrouw te gebruiken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hiphopbandje, die kon ik nog niet, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fly Union is best ok. Passion Pit vind ik toffer als Calvin Harris er met z'n imo steeds slechter wordende poten vanaf blijft. Spank Rock is tof. Major Lazer is ook tof, en alles wat Ghislain Poirier doet is awesome (ik zet hem op hetzelfde niveau als, jawel, ik doe het gewoon, Diplo). DJ Lokey gaat hard. Baskerville doet het leuk met dat nummer.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.