3.5.09

Mykromag

[watchmen.jpg]

Als je af en toe de streets van Amsterdam roamed is er een dikke kans dat je deze kids tegen het lijf bent gelopen. Mijn ding is het niet maar blijkbaar doen deze boys iets goed met hun styling. Ze staan geregeld op The Satorialist en Hipsterrunoff en ik hoorde geruchten over internationaal werk en iets met Adriana Lima.. damn.

Anyways de middelste van deze 'boys' is Sonny en heeft naast een leuk blogje tegenwoordig een eigen online mag. Mykromag is qua content interessant maar nog niet briljant, dat kan groeien. De vormgeving en navigatie zijn dan weer echt heel big. Ik kijk nu al uit naar issue 02. Benieuwd waar dit heen gaat.

Mykromag issue 01.

5 opmerkingen:

  1. Die navigatie is een bijgeschaafde simpelviewer plugin toch? Vrij makkelijk te realiseren. Nog meer voorbeelden van nextlevel navigatie...?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Next level is wat anders maar ik vond dat het wel lekker werkte. Ik heb echt geen verstand van plugins e.d. trouwens haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jesus man, The End is near..the 5 black knights are rounding up: coming to get the non-stylish and fat kids! haha naah man, Im just kidding..

    Everyone has his own style..if balls-killer jeans and cyclops shades make you feel better, hey, more R-E-S-P-E-C-T to you sirs!

    Imma check that mag now..bye.

    X,
    Angga Pratama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mannen op hakken houden nooit zo lang vol als vrouwen op hakken. Maar wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.