14.5.09

Cool Shoes

Picture1-4.png picture by Swurdin

Clarks doet die combo van een paar nette kicks en een desert boot. Sweet!

De laatste tijd zit ik wel op die dandy vibe. Het komt allemaal door Chuck Bass eigenlijk, een beetje netjes doen kan geen kwaad. Ook zijn er gelegenheden waar je met Nike's niet echt heel sick uit de hoek komt. Ik bedoel: onder je Stussy of Supreme shirtje een paar Nike's rocken is afgezaagd als de gemiddelde belgenmop. Dan kom je met Clarks dat kleine stukje harder.

Weet iemand waar ik die voor cheap haal?

Die OG's haal je voor 85 dollar op Shoebuy.

EDIT: Nog wat toffe Chuck Bass links:

I Am Chuck Bass
What Chuck Wore

21 opmerkingen:

  1. ik heb nog 2 paartjes bij lijfstijl gehaald toen.
    op de lijnbaan zit een clarcks store. mocht je ooit in rotterdam zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woord in de PC Hooft zit er ook één maar ik wil ze voor cheap en weet niet of ze die bovenstaande joints al hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow thanks, dan heb ik deze nog voor je:

    blog.iamchuckbass.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Clarks kan je best goedkoop op ebay en marktplaats scoren (vriend van me heeft een mint paar voor 10E. Verder voor dandy stuff kan je in Utrecht terecht bij Sussies in de Voorstraat en daar aan de overkant zit ook een zaak waar ik de naam even van kwijt ben. Verder asos.com. En ik heb nog wel meer voor je als ik thuis ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze clarks lagen een paar maanden terug in ieder geval in twee kleuren bij die clarks store op de lijnbaan @ rotterdam.. zijn nice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. chuck bass zou nooit clarks dragen :(!!!!! ik vind ze ook niet mooi. toch waardeer ik het als jongens zich door deze held laten inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Broekspijp omkrullen, oversized vest en een wijd wit acne shirt en je kan zo op lookbook als Kungsgatan hipster. Ow vergeet niet er een leuke emo-titel bij te zetten als: 'Ik wil schreeuwen naar de wind.'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uhu, want als je ook maar voor een iets classier look gaat ipv je vieze kapotte Vans en die New Era pet schuin op je kop ben je gelijk een lookbook boy. Het is grappig hoe klein de wereld van sommige mensen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fok it. Lekker belangrijk allemaal. Ik vind ze lelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig dat al die boys ze diggen en dat al jullie dames ze lelijk vinden. Come'aaaaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een Belg besluit houthakker te worden. Hij koopt een kettingzaag en meldt zich bij de voorman. De voorman wil hem echter eerst testen. Als je vandaag 60 bomen velt zal ik je aannemen. De Belg gaat ijverig aan de slag maar heeft aan het eind van de dag slechts 50 bomen omgekregen. Da`s veel te weinig zegt de voorman, ik geef je morgen nog een kans, als je het dan niet is gelukt neem ik je niet aan. De Belg denkt slim te zijn en staat een uur eerder op. Aan het eind van de dag heeft hij met pijn en moeite 59 bomen horizontaal weten te krijgen. De voorman besluit om hem niet aan te nemen maar omdat hij zo goed z`n best heeft gedaan, biedt hij hem aan om zijn uitrusting te kopen. Laat me die zaag eens zien. Mmm, de tandjes zijn nog scherp en het motortje doet het ook nog prima. Waarop de Belg antwoordt: Hoezo motortje?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nee, neus is te rond en zool vooraan is te dik. daarnaast moet je om stylish te komen als Chuck op zijn minst iets aan je vocabulair doen.

    ik bedoel

    "Weet iemand waar ik die voor cheap haal?
    Die OG's haal je voor 85 dollar op Shoebuy."

    kom nou.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks mis met Kungsgatan hipsters Boris. Ga een paar weken naar Stockholm en je ziet hoe lomp wij hollanders ons kleden.

    Het was de eerste associatie die bij me opkwam bij deze schoenen. Ik zie dit liever
    http://i102.photobucket.com/albums/m114/mylou87/Duy-2009-03-MYLOU-016-730.jpg

    dan hoe regenboogsportschoenenverzamelaars er doorgaans bijlopen.

    (Duy Quoc Vo, foto Mylou Oord)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor echt mooie mensen kijk je natuurlijk even op http://hel-looks.com/
    Maar deze schoenen trek ik ook slecht (aan)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sure thing dat clarks goed zijn, die crepe zool sneakt zachter dan de hardste nikes. Die mix tussen wingtip en desert boot vind ik persoonlijk wat minder, wordt het gelijk weer zo Floris van Bommel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liefde.

    Ik geef je op voor Take me out, Symon Wurdin takes the chicks.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha daar heb ik serieus over na zitten denken, om me onder die naam op te geven voor datingshows. Symon, metselaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.